miercuri, 30 aprilie 2014

Bob Hoskins RIP

sad ! sad ! sad ! Bob Hoskins a fost unul din actorii mei preferati in anii 80. Impresarul din The Wall, soferul din Mona Lisa, gangsterul cockney din The Long Good Friday, detectivul din Who Framed ROGER RABBIT, pirat in Hook, Mario Mario in Super Mario Bros., Beria in The Inner Circle al lui Koncealovski, Hrusciov in Enemy at The gates, J. Edgar Hoover in Nixon, Noriega si Sancho Panza on TV. Plus, The Cotton Club, A Prayer for the Dying, Brazil, The Raggedy Rawney. Trebuia sa il joace pe Al Capone in The Untouchables al lui Brian De Palma dar s-a retras in ultimul moment si a ratat un moment glorios al carierei ! Ultimul rol in Snow White and the Huntsman.
A murit ieri 29 aprilie, de penumonie, avea 71 de ani !
am anuntat in vara lui 2012 ca se retrasese, pentru ca fusese diagnosticat cu Parkinson :( ieri facind selectia pentru cinemateca patria am vrut sa aleg Who Framed Roger Rabbit dar am zis ca il las pe mai incolo. Uncanny, l-am visat azi nopte :( So long, Bob !

5 comentarii:

  1. N-ai scris nimic de James Rebhorn...
    Apropos de Cinemateca,avand in vedere ca pe marile ecrane din Romania a rulat un singur film de Stanley Kubrick,poate vom avea acum sansa sa le vedem si pe celelalte(eu stiu sigur de Spartacus ca a rulat, l-am vazut la Astra si la Cosmos cand eram mic)

    RăspundețiȘtergere
  2. numai Spartacus si Dr. Srangelove o sa putem da, coming soon :)
    da, Rebhorn , Mickey Rooney si Scott Asheton, nu ma apucat :(
    pe cind te vad la Cinemateca ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai ? Ace in the Hole ? Sarada ???

    RăspundețiȘtergere