sâmbătă, 27 septembrie 2008

RIP Paul NEWMAN

s-a anuntat de anul trecut cred, ca avea cancer. 83 de ani (26 ianuarie)!! Tot anul trecut in mai a anunta ca se retrage definitiv din actorie. Ultimul rol, vocea la Cars-ul lui Pixar. Nascut in aceiasi zi cu Ndugu (zice el si our own Ceausescu, 26 ianuarie 1925) Here the big ones roll, more like drop like flies ! Hombre ! Am si acum poza lui din seria ACIN pe dulap in camera mea veche de acasa. Young Blue eyes !




Cel mai mare disparut de la Brando incoace, din iconurile clasice. Am desfacut acum si cofretul Colectia Paul Newman de la Warner pe care-l tinema in tipla de anul trecut, de pe care n-am vazut The Left Hand Gun, Young Philadelphians si Pocket Money. Nu stiu la care sa ma uit, mai degraba as revedea Hustler sau Verdictul. Ieri am mentionat de 2 ori finalul la Butch Cassidy si Sundance Kid (odata pentru Bolivia (next time i tell you to go some place like Bolivia, let's go some place like Bolivia!"), altadata despre vampirii lui Carpenter). Cool Hand Luke now ! Obituary pe imdb aici. I Know everybody up there likes you ! Down here too !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu