sâmbătă, 20 martie 2010

sfirsitul filmelor-cult din cauza netului ?

un articol cu titlu alarmist dar foarte la obicet si cu care ma identific, ca si autorii posturilor de la comentarii, despre vremurile d'antan in care era foarte greu sa gasesti un film sau o muzica (si nu vorbim de noi cei care am trait in comunism)...vremea cind se adunau 20 de oameni la video sau faceai copii dupa copii pe vhs, pina nu mai iesea culoarea pe banda... referitor la exemplul lui cu Convoiul, eu l-am tras ultima data widescreen dupa dvd, prin 2001 !!!! si de vazut l-am vazut prima oara in 1983/84, in perioada de glorie a videourilor din teatre/case de cultura, etc, la Teatrul dramatic din Brasov.
si da, acum am o groaza de filme care se aduna pe raft si nu ma uit la ele, no appetite, no time, no feeling, si din ce in ce mai mult imi place sa le vad in sala si nu acasa, unde revazute pe blue-ray-ul blue-ray-urilor nu sunt bigger than life.
Or as they say we're not getting any younger !!! And the world no matter what, is not getting any better !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu