duminică, 27 iunie 2010

Sonisphere Day Two-The Big Four and many more...

ascult acum Vince Neil, album nou, plin de coveruri ( , >):Tequilla and Tatoos-am aflat de el de la Ticke/Brushvox...Nobody's Fault (sounds like Alice C. dar e Aerosmith de pe Armageddon !!!)
and The Bitch is Back (asta trebe sa fie anul lu' Elton John, Paul Anka a cintat la bis too)
The Big Four n-au cintat impreuna-ca nu se dadea la TV :(
Anthrax a cinat Heaven and Hell la sub 2 minute, mai loser ca vocalul lor e greu sa fii (dar cel nou de la Accept se apropie)

Slayer m-au obosit groaznic si parca era aceiasi piesa intruna, dar,
deh, mie nu mi-au placut niciodata
am avut goosebumps la A Tout Le Monde la Megadeth
am schimbat la jetoane la greu, carlsberg, elephant beer, killkenny, guinness, jeggermaister, si fara mici, etc, a fost o seara grea.
Metallica-foarte cald, foarte bun public, parca toti la unison.
am auzit ca au fot peste 50.000, metalhead zicea spre 60.000, wow !
Cyanide, All Nightmare Long de pe Death Magnetic, asa cum m-am facut si eu !


intro ca de obicei pe Ecstasy of Gold de Morricone cu Elli Wallach alregind pe ecrane gigant (lui Relu i-ar fi placut)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu