vineri, 9 decembrie 2011

Celelate Cuvinte-30 de ani

Celelate Cuvinte au implinit 30 de ani. Si au facut un turneu care s-a incheiat asta seara (8 dec) la Sala Palatului din Bucuresti, plina ochi, in ziua inc are s-au implinit 31 de ani de la moartea lui John Lennon si 68 de la nasterea lui Jim Morrison. Prima oara am vazut "Cuvintele" acum vreo 25 de ani si cred ca i-am vazut de vreo 10 ori de-a lungul anilor, ultima oara cind au lansat STEM, la Palatul copiilor, in decembrie 2008. I-am ratat vineri la Brasov, era sa-i ratez si asta seara si mi-ar fi parut rau. Am ajuns abia la jumate, dupa pauza dar am prins partea cea mai frumoasa si mai emotionanta, si peste o ora jumate de cintat. A fost un public cald, de fani, electrizant, care a scandat 'la multi ani' si a cintat alaturi de trupa. Sunet bun, proiectii luminoase in spate cu putina psihedelie, Calin Pop mereu tinar si jovial, prieteni in sala, si cunoscuti si necunoscuti, m-am simtit ca acasa. Am baut si un vinutz, un J.P. Chenet rosu (bourgeois :), si m-am mirat cum am putut sa intru cu sticla (de stica, sic) in sala, si se beau si cutii de bere, si nimeni nu era necivilizat desi erau si rockeri greuceni si oameni albiti de mult (unii prematur, de griji). L-au omagiat si pe Motu Pitis, si au terminat firesc, cu „Un sfarsit e un inceput”, urmat de bisul cintat de public la unison, „Iarba prin par” -la care unii strigau doar "iarba" si altii ne bucuaram ca mai avem par :)
La multi ani pentru CCuvinte, trupa care a facut cele mai putine compromisuri din toate cele din rockul romanesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu