vineri, 30 decembrie 2011

Top filme 2011

am facut topul pe 2011, ca de obicei doua, a aparut pe film reporter alaturi de cele ale lor Andrei Gorzo, Iulia Blaga, Andrei Creţulescu, Codruţa Creţulescu, Anca Grădinariu, Cristi Luca, Alexandra Olivotto, Florin Barbu si echipa Filmreporter.ro – Andreea Dobre, Ruxandra Grecu şi Florentina Ciuverca. Ar fi trebuit sa faca si o totalizare de puncte, desi e usor, Drive, Melancholia si La Piel Que Habito sunt in top.
interesant, nimeni din Romania (dintre critici sau breasla cinematografica) nu s-a dat in cap pentru The Tree of Life al lui Malick, favoritul criticilor americani !

1. Drive
2. Hanna
3. Balada triste de trompeta
4. The Adventures of Tintin
5. La Piel que Habito
6. True Grit
7. Melancholia
8. Rango
9. Aurora
10. Midnight in Paris

*Din acest top am văzut în 2010 Aurora, True Grit, care e şi titlu de 2010, la fel ca Balada triste de trompeta.

Top real 2011 (adică filme din 2011, văzute în 2011)

1. The Artist
2. Drive
3. Hanna
4. The Adventures of Tintin
5. This Must Be the Place
6. La piel que habito
7. Melancholia
8. Tinker Tailor Soldier Spy
9. The Murderer (aka The Yellow Sea)
10. Rango

De aceea nu au intrat: Balada triste de trompeta (2010), Essential Killing (2010), Snabba Cash (2010), Rare Exports (2010), Dom zly (2009), The Way Back (2010), Rango (2011), şi, nah, Midnight in Paris (2011).

2 comentarii:

  1. Hanna e un film care are de toate la superlativ, mai putin plot-ul, care e debil (zic eu). Cu Drive sunt de acord si eu, astept sa vad The Artist si, mai ales, This Must Be Place. Si doar ca o circoteala usoara, The Yellow Sea (aka Hwanghae) e din 2010, asa ca poate intra in top si Midnight in Paris

    RăspundețiȘtergere
  2. The Yellow Sea a avut premiera europeana la Cannes, in competitie la Un Certain Regard, in 2011. E adevarat insa ca in Coreea a intrat pe 22 dec. 2010, deci technically ai dreptate ! Iar eu l-am vazut dupa Cannes, deci in vara lui 2011 !

    RăspundețiȘtergere