miercuri, 7 august 2013

Celelalte Cuvinte@Folk You

Vama Veche, 2 august 2013. Miscarea de rezistenta @ Folk You.

Mi-a facut mare placere sa-i vad pe Calin Pop & co, intr-un festival care nu a fost nici odata atit de heavy si electric. Si mi-am adus aminte cu placere ca au fost trupa mea preferata autohtona in anii '80 si au ramas trupa romaneasca pe care am vazut-o live de cele mai multe ori! Si mi-a placut si albumul lor nou, Stem in 2008. Si mi-am mai adus aminte cit am cautat albumul lor pe vinil (CC II, 1990), imediat dupa "Lovilutie". Cred ca i-am vazut prim aoara in 1985-6 la Sala Sporturilor dinm Brasov, cind ne fugareau militienii, si nu puteai face mosh, si te ascundeai sub o arcada, sus, Cred ca era inainte ca discul lor prim oficial din 1986 (nu prima fata de pe Formatii Rock 8 din 1984 pe crae il frecasem deja la greu...Cred. Apoi cind au laut-o pe speed si trash cum ziceam noi, cind s-a lasat rau, Armaghedon, 1994, i-am pierdut din vedere. Stiam ca s-a si spart trupa la un moment dat. I-am revazut dupa anii '90 (ultima oara cu bestializare in Teatrul de vara Costinesti) cred (some thingsa are getting fuzzy :( abia in deschidere la Lake of Tears la Agronomie, in 2007. Apoi lansarea la STEM la palatul Copiilor, Teatrul national si Sala Palatului in 2011. Cuvintele, intre Rush, Maiden si poesis romanesc, ramin cea mai ambitioasa trupa de rock -hard, heavy, progresiv-a a anilor '80 din Romania, sa-i vedem si acustic in aminatul show pentru octombrie a.c. la Sala Palatului.





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu