sâmbătă, 30 ianuarie 2016

Top Concerte 2015 ALDM

lista de concerte ale anului 2105 aici
my top ten (of course subjective)

1. Simon Boswell & the AND -Teatrul Dramatic, Brasov @Dracula Film Festival
de ce ? pentru ca l-am organizat si l-am adus pe Simon pe care l-am cunoscut la Grossmann 11, unde a dat un alt concert care a fost si el highlightul anului pt mine (v. #7)

si iata ce am scris dupa:
"This is what you want-this is what you get!" Backing vocals for Simon BoswellThe AND in closing Dracula fest. Thanx Mira Loew for the pix.Thanx for inviting me on stage & thank you for being there. It' s been em0tional;)
2. David Gilmour -Pula, Croatia, 12 septembrie
superb !!!
cronica mea la concert din Dilema Veche aici
3. The Jimmy's -Sighisoara Blues Festival martie
4. Toto-Sala Palatului, 27 iunie 2015

5. Black Star Riders-Silver Church, iulie
6. Dan Patlansky in deschidere la Satriani, Sala Polivalenta, 12 oct. 2015
7. Simon Boswell, LG White and Richard Stanley @ Grossmann film fest. iulie 2015 -vezi pozitia # 1
8.Jethro Tull -Buzau, gradina Atlantis, 21 iulie 2015. esp for the weather conditions :)
flooded !!!
9.Terence Blanchard E-Collective, Piata Palatului, Bucuresti, 2 iulie
10. Beth Hart -21 iulie 2015, Sala Palatului -front row !
special mention:
Fernet -9 august, Piata sfatului@Tribute, jam session dupa Blues si jazz si mai ales Fernet @ Romi's pe 26 dec (Yokko knows de ce :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu