luni, 14 mai 2018

Cannes 71: Lazzaro Felice & more

azi e ziua Presedintei, Cate Blanchett face 49 de ani. Somepeople will celebrate. Azi e si ziua a doi prieteni, nici cu ei nu celabram azi. E Spike Lee dupa o vesnicie din nou pe Crazeta, (asica 1991 cu Jungle Fever),  cu Blackkklansman. Spike e suparat si acuma ca l-a shuntat Wim Wenders in 1989 cu Do The Right Thing. Scrie la gazeta, zice la interviu.
Eu am vazut ieri revelatia festivalului, LAZZARO FELICE, si am fost felice. Am zis Palme d'Or, regie, scenariu -Alice Rohrwacher, toscana. interpretare -Adriano Tardiolo, debut. Locatie magica, Banoregio. Mi-a adus aminte un pic de Kaspar Hauser al lui Herzog, realism magic si poezie, halucinant, alegoia cu lupul (Ted-no CGI :), aplauze cum n-am vazut decit rar in Cannes, la proiectia oficiala, gen 15 minute-Agnes Varda le facea poze, Benigni ridea in spate-Nicoletta Braschi-nevasta-sa are un rol minunat in film,. Sergi Lopez emotionat, Alba  Rohrwacher-sora regiozarei (I am Love) actorii plingeau !
indiewire review here 
Cunoscut azi noapte trei din eroii filmului :)-behind the scenes si am povestit cu ei mult, Ahmed-key grip, Julien -boom si Fillipo, tehnicienii fara de care nu se pot face filme.-Lazzzaro facut pe film-
 ..a suivre...
Lazzaro felice (2018)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu