miercuri, 9 mai 2007

diverse si Die Hard song

8 mai 2007
akum ar mai fi de zis multe, cum ca am vazut spider-man 3 si mi-a placut desi asa experienta cinematografica oripilanta n-ama vut de muuuult, de cind eram mic de la Tineretului cind era sala plina de golani si avenit politia...\ articolul in sapte seri si pe liternet
ca am vazut ca a murit Octavian Paler, Jack Valenti (i met both) si un tarzan de serie B din anii 50

ca am revazut pe dvd It's Mad MAd MAd MAd World (1963) si ca se tine mult mai bine decit mi-l aminteam...iar Dick Shawn e genial...si genericul lui Saul Bass....

ca ma uit la Prisoner (1967, 17 episoade, cu Patrick Mc goohan prizonierul si ca nu stiam din 1982 de cind ascult THE NUMBRER OF THE BEAST (Maiden), ca piesa THE PRISONER(I'm not anumber, I'm a free man) e din serial..who are U, the new number two/you are number six / ca mai e putin pina la Kan 60 si mai am de scris articole cum ar fi unul pt alTitudinini despre filmul romanesc

dar cum tocmai am vazut un non-film autohton, o lycheala, si un declarat nou pita, adica calzone, un nenecesar (a qui se asha se asha), mi-am luat portia de NEFe adica nonfilm pe un timp...

deci back to prisoner, dar nu inainte de un preview pentru fanii lui John Mc Lane, piesa se numeste DIE HARD (referen, Yippee-ki-yay, motherfucker!), trupa se numeste guyyniteout....

si pe myspace (mersi Rodica), in asteptare de live free sau die...hard

feturing the man himself, Mc Lane....

textul e cam asa,

Remember when we first met John McClane?
Argyle picked him up from the plane,
And took him down to Nakatomi Tower...
To meet with Holly.

He came to get her back and to be her man,
But Hans and his buddies fucked up the plan,
And that's about when everything went sour
At the Christmas party.

And the terrorists were over-zealous,
But it was sweet when they killed Ellis!
And, with a little help from Allen,
John McClane kicked ass!

We're gonna die, die, die, die hard!
We're gonna die, die, die, die hard!
We're gonna die, die, die, die hard!
We're gonna die, die, die as hard as we can!


si asta e doar partea intiii din serie (mai urmeaza trei strofe)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu