joi, 17 mai 2007

Kan Kan (cu tot cu email Dan)

16 mai 2007
t minus io, care plec dimineata, ca Wong Kar WAi a fost deja pe croazeta, my blueberry nights, cu debutul lui Norah Jones, cind ajung io se da Mungiu (despre Cannes-ul romanesc puteti vedea in Sapte seri de miine), dar io vreau sa vad SUSPIRIA, un film cu the duke, poate Hondo 3 D sau Rio Bravo si Cruising, restaurat cu Friedkin si poate pacino ca e p-acolo.
si iata seria de mailuri schimbate ieri cu moshe dayan, poate mai relevante pt. eveniment.

T minus deux. 15.05.2007

Romanian Film Promotion, The National Film Centre (CNC) and Transilvania International Film Festival,
Have the pleasure of inviting you at the Romanian reception at the 60th Cannes Film Festival.

Please find attached the invitation.
We kindly ask you to pick up a hard copy of the invitation from the Romanian Pavilion (no.102), Village International.

From: Alin Dumbrava
To: Dan Dan
Subject: FW: Invitation Romanian Party - 60th Cannes Film Festival

pentru prima oara in Cannnes !
si auzi neene, io nu cred ca am baut 6 beri, nu prea mi-ies, nu e vorba de lozzz ci de cantitate....
??????
From: Dan Dan
To: Alin Dumbrava
Subject: RE: Invitation Romanian Party - 60th Cannes Film Festival
Pai de ce crezi ca ti-am trimis linku ala, ca zice acolo si de Bratan(!!!) si de banii dati de stat pt asta. Pe de alta parte...e prima data cind romanii sunt asa importanti acolo.
Si,uite, te duci sa-ti iei si invitatia la partyu’ cu romanache...!
Si berile...io asa am cam socotit...sase io cu mirela si una mica la sfirsit io

From: Alin Dumbrava
To: Dan Dan
Subject: RE: Invitation Romanian Party - 60th Cannes Film Festival

mie mi-au iesit cinci...
ies la nr. ?
daca da, dai o bere lu neenea anghelache,
acum ma gindesc cum fac io badge de Kodak ca vreau sa ma duc sa beau cafea si apa acolo....sa citesc reviste, nu vreau sa te frustrez...
ca io o s-o cam ard singur p-acolo...m-am gindit si sa bag si io o baie, ca trei ani n-am apucat...

--------------------------------------------------------
Nene anghelache…daca zici tu…asta e...
Badge nu-l platesti? Ca am inteles ca de anu’ trecut e pe bani…parca.
Sau, daca te-ai acreditat trebuia sa-l primesti de la Kodak, de aci sau de acolo...nuuuu, nu ma frustrezi...nuuuuu

--------------------------------------------------------------

nu se plateste, trebe sa vorbesc...
singura probelema uriashe e ca partyul romaesc e la paritate cu suspiria al lui Argento....la cannes classics..si io unde crezi ca vreau sa merg ? o fi primul party romansec dar io vreau sa-l vad pe argento mai tare decit usual suspects de la toate agapele de la Cluj, Costinesti, Buc si aiurea...
am vorbit si cu AC, si el zicea ca vrea....om vedea, dar acum mi s-a pus pata, nu mai am rabdare, vreu sa plec de-acu 5 minute...plus ce-am mai vorbit noi aseara...

From: Dan Dan
To: Alin Dumbrava
Subject: RE: Invitation Romanian Party - 60th Cannes Film Festival
Si BA DA, ai facut baie cind ai fost cu noi, in primul an

daca zici tu....imi amintesc ceva dar n-am inotat.....

----------------------------------------------------------------
Pleci cu Banianiku? La cit ajungeti la nisa?

--------------------------------------------------------------------------
plek singur, bagna miine, AC plus CC miine, ALD poimine,
ajunge la 6 la cannes daca nu se-ntimpla apocalipstic en route....

Alain Delon – gazda de onoare la Cannes 2007
[14.05.2007]

Actorul francez Alain Delon va fi una dintre gazdele de onoare ale celei de-a 60-a editii a Festivalului de Film de la Cannes, ce se va desfasura intre 16 - 27 mai. El se intoarce la Cannes dupa 15 ani de absenta de la celebrul festival. Mai mult, anul trecut a jurat ca nu va mai urca niciodata scarile Palatului festivalurilor. Alain Delon va asista la ceremoniile aniversare prevazute pe 20 mai la invitatia presedintelui festivalului, Gilles Jacob. Delon a participat pentru prima data la Cannes cu filmul "Quelle joie de vivre" regizat de Rene Clement, in 1961. Au urmat alte sase filme printre care se numara "Eclipsa" - Michelangelo Antonioni (1962) si "Ghepardul" al lui Luchino Visconti (1963). In varsta de 71 de ani, Delon a declarat in 2006 ca decizia nu este nici provocare, nici capriciu, precizand ca nu a fost invitat la cea de-a 50-a editie a festivalului.
From: Dan Dan
To: Alin Dumbrava
Subject: RE: Borsalino & Co.
Bai nene, am vazut acu fo 2 luni un material despre Delon, pe M6…am impresia ca nu prea mai e pe acasa...

From: Alin Dumbrava
To: Dan
si el si serge, si charlton heston, asta e ! oldies not necessary goldies...

http://www.festival-cannes.fr/index.php/fr/article/55440
e shi cam asat e...kan kan...promit ca daca am timp si posibilitatea am sa bloggez, daca nu, nu !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu