marți, 28 octombrie 2008

top ten filme romanesti (topul meu)

Iată topul meu, am auzit deja comentarii sarcastice, („teribilist” a fost cel mai amical) .

1. De ce trag clopotele, Mitică ?
2. Reconstituirea
3. Nemuritorii
4. Cu mîinile curate
5. Capcana mercenarilor
6. Pădurea spînzuraţilor
7. Felix şi Otilia
8. E pericoloso sporgersi
9. Restul e tăcere
10. A fost sau n-a fost?

Locurile sunt aleatorii, nu reprezintă poziţia de numerotare, şi da, sunt 3 Nicolaescu, printre care protoptipul filmului poliţist, şi al celui de aventuri (chiar daca Capcana e serie B, au reputatia de film-cult). Nu am pus o producţie istorică greoaie gen Mihai Viteazul şi nici filme indigeste şi voit pretenţioase sau important-festivaliere. Iar cu Acvtorul si salabaticii am probleme legate de adevar istoric, asa cum sunt si cu Revansa. Dar, verificaţi şi topul Empire 500 şi vedeţi că Raiders a bătut Kane şi nu e nici un Jean Renoir pe locurile fruntase. Restul comentariului, in articolul din Sapte Seri care o sa apara joi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu