luni, 30 martie 2009

RIP Maurice Jarre

tocmai am aflat ca ieri a murit Maurice Jarre, la a carui conferinta/tribut am participat la Berlin !
84 de ani, si dupa cum am spus atunci, era extrem de subred, ma simt extrem de onorat ca l-am vazut si acum putin imi pare rau ca nu m-am repezit sa incerc sa iau un autograf din mina anchilozata, pe caietul program pe care tocmai ieri l-am mutat dintr-o parte in alta in casa! Dar mi s-a parut ca toti erau ca niste vultures asupra lui...


Jarre cu Wolker Schlondorff




"cel mai important lucru un muzica de film este tacerea, pauza de muzica". pentru el a venit acum marea tacere.

am pus pe youtube 2 momente din conferinta

Maurice J si Volker S vorbesc despre Die Falschung (Circle of Deceit, 2 min)


Maurice J si Volker S (5 min)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu