luni, 22 mai 2017

Cannes 70: Happy End

le Haneke
dupa ce am vazut Amour in aceiasi sala , azi nebunie la noul Haneke in competitie, HAPPY END,
(titlu ironic biensur) asa ca au SUPLIMENTAT CU UN SPECTACOL LA SOIXTIEME. am fost, am stat ca pe ace primele 45 de min, (filmul are 1 h 47) si apoi m-am regalat cu un soi de cocktail vitriloant acid sarcastic, care mi-a amintit mult de Chabrol, Familia burgheza de grand couture franceza, cu rapel la Amour, Trintignant isi reia rolul, la fel si Isabelle Huppert. Jean Louis Trintignant are 86 de ani, wow ! arata superb in film, un domn batrin, mult prea elegant pentru lumea de azi. Fetita din film e superba, Fantine |Harduin se cheama. Plus Kassovitz, Toby Jones si un soi de cross de Vincent Gallo si Joaquim Phoenix galez (sic): Franz Rogowski (Boxer in Victoria), fiul ratacitor...
Unul din cele mai slab primite critic filme de competitie. Deja vu all over again se va zice. A treia Palme d'Or pentru Hanke, acum la 75 de ani ? Nu cred ca va fi favorizat de juriul lui Almodovar, dar on sait jamais...
Loveless conduce detasat, dar pas vu, a fost in prima azi. Pe Lahtimos il vad miine. Le Redoutable, despre Godard dar comedie a l'italliene- ratatouille.
cronica din Variety aici 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu