joi, 30 aprilie 2009

Ana si Thema

fost la Sala palatului, care ma mir ca mai sta in picioare, duduiau peretii de parca era cutremur, sinistru, iar inauntru peste tot se auzea rau, au cintat in deschidere Celelate Cuvinte (pe care i-am vazut in noiembrie la lansarea STEM), si te loveau basul si toba mare in piept, asa ca, pentru prima oara in viata mea, m-am dus sus...
in fine, intra Anathema si parca erau simply red ca look, new kids on the whatever block, accent de Liverpool, cica au venit in componenata completa dar nu, gagica de la voce, oha, si sunetul mai bun, dar tot nashpa. Lumea in picioare, tineri, o gramada de pustoaice excitate-kinda 20 years old, si toti stiau piesele, versurile, si da, suna a orice dar nu metal, un sound radioheadic, cu 2 piese gen Pink Floyd Gilmour...in fine, ideea ca ana si tema nu au destula personalitate pentru a fi o trupa de prestanta, nu au destula identitate si imi pare rau pentru copiii pentru care e trupa lor de suflet, puteau sa-si aleaga una mai buna...in plus pe scena baietii nu au destula charisma (anyway, thanks Oana)

2 comentarii:

  1. ar fi o trupa mare daca ar canta la aftershock in fata a 10 mii de oameni,nu?

    sau poate formatia asta ar mai trebui studiata, ascultate albume (si nu inceput cu albume de unpluggeduri cum e ultimul), mers la concerte in biserici gen la Cisnadioara acum doi ani, plus la artmania la sibiu, vazut atunci daca au sau nu carisma, cata carte muzicala stiu, influentele pe care le-au avut in anii 90 asupra doom metalului, faptul ca acum sunt reminescenta vie ca odata au existat pink floyd,...

    e..detali..doar i-am descoperit alalteieri si ne grabim, n'est pas?

    ca doar vine manowar peste putin timp:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Silueta,
    hindsight nu pare unplugged deloc, am asculat Aanathema tot ce se putea, din 2001 incoace pt ca doomul lor sau al altora nu ma preocupa, asa ca ama dat skip, si cred ca erau trupe mai interesante si pe vrema aia si acum. Iar Reminiscenta vie a faptului ca odata au exista Pink Floyd sunt inca Roger Waters, David Gilmour si Nick Mason. Trupe gen Paradise Lost, Porcupine Tree, etc, sunt un footnote. Si da, Manowar, oricit ar parea de desuet sau funny sunt istorie rock und roll. Si au mai mult show & tell in ei decit tot doomul, care orium era doomed. Death to false Metal :-)
    A.&the temple of Doom
    ps: m-am mai luat io si de Dream Theater si s-au plins multi, ideea era, duap cum mi-a zis cineva ieri, "nu m-as duce sa vad o trupa cu numele asta", la ce cinta sunt aproape baladesti si ar trebui sa-si schimbe numele in anthema sau thema sau ana, cu sau fara mere

    RăspundețiȘtergere