marți, 17 iulie 2007

IPIFF si HERCULE

am vrut sa bloggez de la Mamaia, acest Miami Vice al vomei mioritice, unde m-au trecut toate culorile spectrului, cinefil si cineget. On second thoughts, no. Ce am cautat acolo ? am fost la IPIFF, adica independent producers international film festival, editia a doua, si in afara de prezenta mea la Karlovy Vary in 1998, care a fost o calatoria din seria "fear and loathing" adica am vazut un singur film, si acela de doua ori, dar gonzo fun cu Lou Reed, aceasta parea fi fost chiar "fear and loathing" si no movie festival. Pt ca am vazut doar un film (si ce film, facut peste umar si cu 3000 de euro, intitulat Pescuitul sportiv), si din intimplare 2 scurt metraje la un punct de lucru inchinat lui Mazare, baronul local care tine loc de "buna dimineata soare" in zona (crepusculara). Deci, comentarile mele sunt urmatoarele, ca IPIFF si Hercule si eu am fost Krapulax si a fost si gnomul lui.

mai multe amanunte aflati de la un cinefil local si n-o sa aflati din alte parti pt ca daca n-ar fi, nu s-ar povesti.

Oftica mea nr unu este ca, daca data originala a concertului Rolling Stones ar fi fost respectata, adica simbata 14, eu nu as fi fost hercule nu cucereste atlantida la mamaia vice, ci pe stadionul pe care am mai calcat doar de doua ori, in o mie noua sute toamna la maical redux, si in o mie noua sute vara la rod, joe si da, eros in deschidere. de la care am plecat la festivalul de la Costinesti, care era si mai cinematografic, si mai cinefil, si mai cineget decit Ipiff cu tot cu Hercule. KK de la Krapulax Krapule.
-------
Keith on stage, T minus 30 de ore aprox.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu