marți, 10 iulie 2007

jurnalul de cannes si misc

apropo de jurnalul de la Cannes pe care nu l-am blogat, toate episoadele din sapte seri, adica 4, sunt aici, pe liternet...

intre timp California Dreamin a luat premii peste tot...in maroc si la bruxelles, io am fost la robert planet (nu e typo asha ii zicea zappa intr-un live), und eventul s-a numit in doua cuvinte Jack daniels si intr-unul jack si am avut o recidiva cu fosta mare iubiresi pasiune (JD) si a fost cam aspru, asta dupa ce cu o saptamina inainte i-am luat interviu lui alice cooper, m-a dezamagit manson, cam debilitat, dar faptul ca au cintat impreuna pe i'm eighteen si sweet dreams a fost istoric. asta intors de la kavrana, care a stat sub semnul lui Earl Williams, bourbon si lemmy si joey di maio & co, adica o armata de tricouri cu manowar...in capital rockului bulgaresc, cu tot cu primar manowarez si trei ore de cintare , pacat ca n-au proiectat in spate 300, oricuk a inceput cu muzica din conan barbarul si vocea lui orson welles...

transformers a rupt tot...si am vazut enfin Castle Keep asupra caruia am sa mai revin...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu