duminică, 15 februarie 2009

This is NOT Spinal Tap: ANVIL, the story of Anvil !

sunt familiarizat cu numele dar nu prea stiu trupa, sunt canadieni si cinta din 1878. Eu de la "a mai proast tzara canada" stiam Rush,(sure, saw them too), Triumph (am viniluri), Saga ! Acum citesc in Uncut (cronica aici), Empire si Mojo ca s-a facut un film despre ei, un documentar (de Sacha Gervasi, senaristul de la Terminal care a fost fan si i-a cunoscut cind avea 15 ani, suna a story gen Cameron Crowe si Almost famous) , care a avut premiera la Sundance, ma uit mai bine la poza si vad ca e facuta la un festival numit Monsters of Transylvania, cu un banner de firma de pza si protectie...so I chcek, cind a fost un asemena mirobolant event si de ce n-am stiut ? Iata de ce, a fost in 2005 doar o editie, Monsters of Transylvania Rockfest 2005 la Targu Mures, Sala Sporturilor !
acum mi-am facut tema, am dwnld si ascult Anvil (Mothra, Metal on Metal, din 1982), de-abia astept filmul, goes to 12 !! Membrii originali Steve ‘Lips’ Kudlow and Robb Reiner (!!!! truth stranger than fiction, for newcomers Rob Reiner a regizat Spinal Tap si apare in film ca regizorul "documentarului" despre Tap, Marty Di Bergi!) apar la Suundance si in finallul clipului, mentioneza Stonehenge ! Dar mai surral e sa-l vezi pe Robert Redford intrebindu-l pe Gervasi de unde i-a venit inspiratia ! Sounds like movie of the year, ce-am ami vazut recent in genre, Air Guitar Nation (ok), Heavy Metal Bagdad n-a fost cine stie ce, si de-abia am vazut Spinal tap in concert la Royal Albert Hall-The Reuninion din 1992 (inainte sa plec la Berlin!)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu