sâmbătă, 19 decembrie 2009

Avatar-unde sa-l vedeti !

primul film 3 D-really, Robert Zemeckis a lucrat in directia gresita, e ca si cum ar fi Betacamul 3D-ului. De vazut insa doar in REAL D sau IMAX (singurii care pot proiecta corect filmul). Sunt doar trei cinematografe Real D in Romania (la mall Vitan, banuesc ca doar o sala, Cinema Pro si muliplexul din Oradea). Veti recunoaste ochelarii pentru ca sunt usori si normali, si scrie Real D pe ele, sa nu va asteptati sa stie cei din cinema sa va indrume, o sa va zica ca nu e real D ci TREI D asa cum i-a intrebat un prieten. Daca-l vedeti cu ochalarii grei si rosii de 2 tipuri EXPAND, ati cam pus-o. NU vedeti ce a vrut Cameron sa va faca sa vedeti. Eu am fost ieri la Cinema Pro si acum ma felicit ca proiectia de avanpremiera a fost intrerupta la Movieplaza Militari pentru ca macar jumatate de film mi-a ramas de descoperit in premiera. De cum am intrat in sala si mi-am pus ochelarii m-am linistit. Da, cu astia nu ma dor ochii si nici nu sunt grei. Revin later in the week dupa ce-l vad si in Imax 3D pentru a vedea diferenta intre proiectii. Culmea e ca filmul ruleaza si 2D si pe pelicula la cinema Patria, trebuie sa fie cu luminozitatea subexpusa, jale. Filmul e de vazut asa cum l-a facut autorul sau, mr king of the world redux sau reloaded, James Cameron. Am tone de probleme cu povestea, cu cuteness si mesajul prea in your face ecologist dar in fine, viitorul arata bine daca se poate face asa ceva, agree with #D pentru prim oara. Craciunul a fost ieri si s-a numit Avatar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu