luni, 14 decembrie 2009

Top 10 AFI pe 2009

AFi sau American Film Institute...
alfabetic:

CORALINE
THE HANGOVER
THE HURT LOCKER
THE MESSENGER
PRECIOUS: BASED ON THE NOVEL ‘PUSH’ BY SAPPHIRE
A SERIOUS MAN
A SINGLE MAN
SUGAR
UP
UP IN THE AIR
up, upper si mai up, let's blow things up-THE HURT LOCKER l-am vazut in 2008 pe divx, din pacate nu l-a adus nimeni la cinema, premiat la Venetia in 2008 abia anul asta a intrat in UK si US cu ovatii critice ! Filmul e excelent si nu stiu de ce l-am omis din lista mea "reala" pe 2008 ! Am uitat, si asta datorita faptului ca l-am vazut acasa, hush hush ! Filmul lui Kathryn Bigelow a luat si premiul criticilor din LA, Boston, Austin, etc si acum are sansa sa vina si la noi la cinema, daca va participa la Oscaruri si Globuri


juriul:
Norman Jewison Chair, AFI Awards Jury for Motion Pictures Director/Producer
Sean Astin Actor
Dustin Lance Black Writer/Director/Producer
Leo Braudy University of Southern California
Mark Harris Author Entertainment Weekly/New York Magazine
Patty Jenkins Director/Producer
Leonard Maltin ENTERTAINMENT TONIGHT
Elvis Mitchell THE TREATMENT
Chon Noriega University of California, Los Angeles
Tom Pollock Producer Chair Emeritus, AFI Board of Trustees
Claudia Puig USA Today
Richard Schickel Historian/Author/Documentary Filmmaker
Lisa Schwarzbaum Entertainment Weekly

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu