marți, 1 septembrie 2009

Nicht mehr Scorpionen : Hic sunt leones

asha, trebuiu sa cinte Scorpions la Romexpo, si aflu de la Michele professore care
s-a dus sa-si ia bilet k moca, s-a anulat, cum zice shi ziarele:

Concertul pe care formatia germana Scorpions ar fi trebuit sa-l sustina, pe 5 noiembrie, la Bucuresti, a fost anulat, informeaza organizatorul evenimentului. Potrivit Media Suprem, formatia Scorpions a reziliat vineri contractul referitor la concertul ce urma sa se desfasoare la Romexpo Bucuresti, motivul invocat fiind intarzierea cu patru zilei a platii ratei din data de 24 august. Biletele comandate urmau sa fie livrate incepand de marti. Concertul de la Bucuresti nu fusese confirmat pe site-ul oficial ...


chiar vorbeam acum de cite ori i-am vazut, k nu vroiam sa-mi intre in top, dar n-am ajuns la Sibiu in 2007, cind am fost la Iron maindem (magyar tribute band), deci
i-am vazut doar de trei ori,
1. stadionul dinamo in 1992 sau 1993
2. cerbul de aur 2001 or so
3. sala polivalenta in 2004 or so....
anyway, Blackout....
dar vaz din presa:
Până în prezent, formaţia a susţinut numeroase concerte şi recitaluri, atât în Bucureşti, cât şi în ţară, incluzând evenimente precum Zilele Craiovei.


Craiova? ??? why ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu