sâmbătă, 12 septembrie 2009

Roger Corman o sa ia Oscarul omagial...

si Lauren Bacall (se bucura Boogie), si Gordon Willis (dop care a filmat Nasul si Woody Allen-uri)
cum trei ? pai da, daca acum se nominalizeaza 10 filme de ce n-ar da si trei Oscaruri ?
funny pentru Corman, nici nu banuia el ca o sa ia un Oscar pentru dudele lui cu man/ woman in a suit si butaforie, eu l-am intilnit in Ljutomer la Grossman 08 . Kudos Roger !
iar premiul Irving G. Thalberg se va da producatorului John Calley !
mai ciudat e ca se dau cica la Balul Guvernatorului pe 14 noiembrie, WTF ?
All four awards will be presented at the Academy's inaugural Governors Awards gala event on Nov. 14 in Hollywood.


RC: Iau io Oscarul la anu !
ALD: Nu cred ca mai iei!


RC: Ba sa crezi !!!
ALD: Nu prea-mi vine sa cred !
RC: Ceeee ?


ALD: bine, da, si mie in scris !!!
RC: de ce, nu ma crezi ?


ALD: ba da, dar sa am si eu cu ce ma lauda !!!
RC: Ai si tu dreptate !

si mi-a dat, pe caietul program de la Grossmann

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu