sâmbătă, 8 ianuarie 2011

si lista lui Roger Ebert de "Best of 2010"

ca si completare la topurile 2010, dupa Stephen King, Quentin Tarantino, JE (ca tot zice lumea ca-s arogant..nah, Despicable Me)...iaca si omisiunea:
Top Ten Roger Ebert, ca tot fac topurile de an pentru Bestfilm fest al lui Constantin Fugasin...
Ebert e cel mai smecher, el pune si special jury awards, dar anul asta am in comun cu el patru titluri (si eu inca n-am vazut Black Swan, The King's Speech, Winter's Bone si I am Love, adica Io sono l'amore, care era si pe lista lui Tarantino !), The Social Network, Inception, The American (pentru asta l-au injurat... americanii cel mai tare) si The Ghost Writer !
mai sunt in top Kids Are All Right (vazut de mine la Berlin, unde mi-a placut mai mult Greenberg_ si El Secreto de mio Ojos (ratat la B-est fest), care a luat Oscarul de film secundar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu