sâmbătă, 14 mai 2011

Cannes 64 jour trois -sans films mais avec beaucoup des sentiments :)

ieri s-a belit blogul si nu s-a putut intra. hackereala si nu stiu, dar in fine, am postat povestea mea cu puzzle-ul lui Faye Dunaway si Jerry Schatzberg pe situl HBO, anume aici
in alta ordine de idei am ratat a doua oara Sleeping Beauty (nici pe Boon Joon -seful juriului Camera D'or nu l-au lasat sa intre la inceput so who am i to complain ?, si am avut o zi extrem de interesanta, prima zi fara un film in 8 ani de festival :) drept urmare am profitat si am bagat in schimb cinci (5 !) petreceri, per un total de 11 ore adunate, cu dupa cum urmeaza, roze, slibovita,

raki, o gura de single malt belgian (da, ca existe), sampanie, roze, vodka tonic si din nou sampanie ! So, jour trois rezolvee ! mi-e teama ca si jour quatre va fi la fel pentru ca in afara de Piratii din CaraBibe 4 si trois D, nu e rien de vazut, dar in juma de ora incepe happy hour-ul si apoi avem party mic a romani, cu kodak (party mare mardi, a l'occasion de Loverboy), si sigur mai rezolvam ceva pt diseara. E doar simbta seara si inafara de faptul ca s-a inorat cerul groaznic e balamuc ca vin toti weekendistii si touristes sa vada cum e pe Croazeta, aseara era o multime apocalipstica, si inghesuiala la fel !!!
altfel iaca niste poze din aceata expeditie in care bronsita nu-mi mai trece deci sunt dizzy rau. Serios, nu e de la roze si nici de la sampanie ca ma si vitaminizez, nu numa magnetizez! :)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu