luni, 9 mai 2011

RObotzi !!!


“mie nu mi-e ciuda ca sunt eu suparat,mie mi-e ciuda ca sunt altii fericiti”…


Cam cea mai tare chestie din Romani-c-a, really ! 4 tineri din Cluj, Creative Monkyes au creat un adevarat fenomen si asta e doar inceputul !
am vazut cele cinsprezece episoade breathless la ei pe sit, si m-au rupt (thanx, CL)! da, stiu, sunt retard (en retard) pt ca stie deja o tzara intreaga de ei, dar sunt sigur ca unii vor afla shi de aici :)
felicitari si succes lui MO si FOCA (de la Fabricat Original din Aluminiu- eu am inteles ca-s de la MF), primii RObotzi, adica roboti romanesti, intrati deja in fol-clorul national (tema muzical e geniala too)!!!
M si F. sunt un fel de R2D2 si C3PO mioritici, deci disfunctionationalomuta(n)ti, si in ep. 3 se intilnesc si cu verishorul lor Vale :)

"vale..vale fi atent cum facem...eu iti instalez un webcam si tu numa te dezbrace..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu