joi, 19 mai 2011

C 64: Jour 8: Corman's World

am fost inspirat, am iesit de la Samuraii lui Miike in 3 d (Ichimei-primul film 3d in comeptia oficiala caneza), ma dureau ochii si ochelarii -s grei (Expand) si cred ca remakeul la Harakiri e un film static, si am avut intuitia sa merg la salle Bunuel la Cannes Cklassics la Roger Corman, omagiat intr-un documentar extraordinar despre el, unde a venit si Peter Fonda !
am scris povestea aici, pentru HBO.ro
Pe Roger Corman l-am cunoscut la Grossmann in 2008, si pe sotia lui Julie am vazut-o atunci, in schimb mi-a stat inima cind l-am vazut pe Peter Fonda ! Easy Riders, Raging Bulls, babY!
shi dupa aia a fost party de belea, soiree Cherie Cheri, Loverboy, finalizeee in fata la Palais, in fata chiosc Chez Gerard inchis, cu bere data de Porumboiu, homlesi si o atmosfera de filme de Aki Kaurismaki !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu