vineri, 19 februarie 2010

tage 8-acht-Im Abend(rot)

am avut o seara de film minimmaximalist gegen die wand, in loc sa fac program cumintel de revazut Magnolia as planned, dar ce e viata fara suspans ???
asha...
m-a prins controlu pe metrou fara bilet si am negociat la 20 de euro, in loc de 40, incredibil, erau turci, dar franco-belgianul Yvan cu care eram a zis ca erau controlori falsi si de-asta ne-am enguelat o seara intreaga
ne dadeam cu taxiul o ora de 40 de e(nah)
Ne-a dus Benjamin la o petrecere turceasca da inainte la appart la prietenii lui care avau clipuri psihotice pe un ecran de 2 inchi si am baut o bere berlinerkindl
si apoi dai plimbare pe ghetush si cu metrou,
si am uitat aparat de foto la ei acasa si s-a dus proprietarul repede si mi l-a adus si noi asteptam la gaura de metrou, gen 10 min
si am dat 5 euro la intrare la turci si apoi am mincat fasole ca nehalitzii,
ca era fasylparty, extraordinara fasole, dar nu face bine, mie cel putin not really
si un Efes la 33ml a fost 2 euro 50
si la fasole era Birol Ünel din Gegen Die Wand, cam muci si cu bere Becks im hande, exact ca-n film, fumind nervos ca i-au taiat sunetul la un film care se proeicta, cel putin bucati...
si apoi am plecat si am mai schimbat 2 metrouri pina acasa si m-am balonat.
si am dat si 1 euro 30 pe un krautlikior de la un non-stop arabesc
si asta pt ca rusescul (How I spent the end of the summer), care probabil o sa cistige avea subtitluri in germana la Urania si am vrut sa-l ajut pe Yvan, francobelgianul ca se plictisea solo in Berlin, si am umblat pe metrouri vreo 2 ore,
scheisse
si tusesc si expectorez ca un magar tabagist...
si nachauss se dadea Blue velvet pe arte da in germana de kkt
ceea ce mi-a adus aminte din nou de unde au ciordit Coenii la Burn After Reading faza cu Brad Pitt si shooting din dulap, dar with a twist of course...
asa ca m-am uitat la Stepfather de pe dvdul meu care ramasese in laptop, si nu
m-a impresionat deloc (originalul din 1987, care nu stiu cum l-am ratat atunci)...si nu ma intereseaza nici sequelurile nici remakeul din 209 cu Dylan Walsh in rolul lui Terry O'Quinn
fasolea aia de la turci cred ca era cu droguri ca am visat numai ciudatenii,
inclusiv Stallone cu care m-am intilnit si trebuia sa mergem impreuna la bazin si el s-a dus inainte si care intr-o piscina full, laolalta cu moronii (asta ca se speculeaza ca s-ar da Expendables la Cannes intr-un midnite screening si stirea m-a marcat :-), si unii care se aruncau pe geam si chestii fumurii asha...
dar interesting si a lot, intre gen 7 juma si 10, cind sunt visele mai intense...
apoi m-am trezit si era sa intirzii la The Killer Inside Me
*
lucrul bun care a reiesit din aceste pelegrinari S +U a fost ca la turci (undeva in Kreuzfeld, o casa de cultura, local cu etj, cebva, cu tot cu screening room si loc de concert dar nu si de garderoba), am gasit un pliant cu Metropolis restaurat, expozitie la Filmhaus in Potddamer, unde anul trecut am avut privilegiul sa vad expozitia Hitchcock, si tot muzeul. Aa ca am purces azi la prinz, altfel ratam sa inchei cercul complet, inceput cu Metropolis cu orchestra in Friederichstadtpalast, acum am vazut expozitia completa, cu schitele originale, partituri si un documentar argentinian despre cum au descoperit copia ce mai completa la ei si cum s-a restaurat(expozitia e la Berlin in Filmhaus pina la sfirsitul lui aprilie asa ca daca aveti ocazia si sunteti im stadt go for it).
*
Im Abendrot e o arie e Richard Strauss din care apare in filmul lui Winterbottom, The Killer Inside Me, dar pe care o stiu din Wild at Heart al lui Lynch, si iata si conexiunea cu Blue Velvet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu