sâmbătă, 20 februarie 2010

Bear needs Honey !-palmares Berlinale 60

BAL, adica miere, filmul turcesc, a luat Ursul de Aur.
but i got a word for you: Polanski ! Frumos dat, mi-a placut, acum ma inteles ce nu intelesesem, de ce e Ghost Writer in competitie. Deci, cel mai bun regizor, Roman Polanski, am si semnat o petitie pentru el, in fata la Urania, inainte sa vad Daca vreau sa fluier, fluier.
in rest, daca vreau sa iau premiu, iau ! Fluierul e noul 4.3.2 . marele premiu al juriului de la Renée Zellweger, eh, nu chiar Jane Fonda, dar mai in la BO azi ! Si premiul Alfred Bauer (fondatorul festivalului) ! Si normal, ca rusescul pe care nu
l-am vazut (How I spent the end of summer),luat pentru cea mai buna contributie artistica, si pentru actori. Servus Cristutiu, ca el a facut primul cut ! Si ca am baut impreuna la party-ul filmului la Hotel Cosmo, unde l-am cunoscut si pe editor # 2, Sorin Baican ! Eu daca vreau sa beau, beau ! Rom Augustura !

&
Ursul de Argint pentru cel mai bun scenariu, chinezul Wang Quan'an-Apart Together.
&
Ursul de Argint pentru cea mai bună actriţă-Shinobu Terajima-Caterpillar.
Best debut-50.000 de euro !!!! Sebbe-Babak Najafi


deci o japoneza, un chineza, niste rusi, niste miere si fluiere romanesti !
Free Polanski ! care i-ar fi zis lui Alain Sarde ca nu ar fi venit la Berlin,
"ultima oara cind am vednit la un festival de film sa iau un premiu am fost arestat!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu