duminică, 14 februarie 2010

Tage vier (4)-Greenberg

briefly ca intirzii la Fluier!
Il recuperez acuma, la Urania, care e aproape de unde stau hopefully ca m-am saturat de S plus U, plus ca e duminica si Valentine's tage asa ca se circula langsam.
Film de valentine, in competitie, GREENBERG, al cincilea film a lui Noah Baumbach (Squid and the Whale, Margot at the wedding), cu Ben Stiller, minunata Greta Gerwig si mereu excelentul Rhys Ifans. de cind a inceput filmul in Palast, pe piesa Jet Airliner a lui Steve Miller Band mi-am dat seama ca o sa-mi placa, de fapt stiam de cind am vazut Squid and the Whale.

Noah e un emul al tipului de film post Altman si Hal Ashby, si post Wes Anderson (cu care colabrreaza, v. Zissou si Mr. Fox), David O Russell si PTA. Iar Stiller e excelent ca personajul central, Roger Greenberg, muzica lui Jmaes Murphy (de la LCD Soundsystem) calda, emotionanta, cu referinte cool (Kinks, Steve Windwood, Gainsbourg, Duran Duran, Wings), un film cald, genul indie disfunctional pe care-l stim pe de rost dar din cind in cind un crochiu reusit iti incalzeste inima. Fraze gen "Life is wasted on the people"sau "hurt people hurt people" suna for real aici.
anul trecut la Berlin m-a impresionat in aceleasi nunate, The Messenger. Mai mult film de Sundance. Am intrat la conferinta de presa dar toate intrebarile erau adresate lui Ben Stiller, "tell us Ben, please Ben", so on, asa ca m-am dus. Asa cum merg acum la Daca vreau sa fluier, fluier si apoi la petrecerea romaneasca la Wolksbuhne featuring Taraful din Clejani. Tullamore Dew-tu lás mordu... (urare de valentin's tage)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu