sâmbătă, 13 februarie 2010

tage drei-Shutter Island si partizanii lui Tica Popescu

foarte pe scurt fiindca o asa am blog pe hboclub.ro si acolo am detaliat si nu vrea sa ma repet aici,
nu mai ninge.

am vazut Shutter Island la worldpremiere, i-am vazut si pe Scorsese si pe DiCaprio la 5 metri de mine separati printr-o use, si un zid de fotografi bezmetici, si apoi pe un monitor, oricum conferinat o sa se dea in streaming si probabil se vor spicui 2-3 lucruri interesante. Marturisesc ca ma astepatm la altceva de la Denis Lehane, mai mult realism ellroy-ian imbinat cu genul consacrat din Mystic River, Gone Baby Gone si The Wire, nu si zona lui Stephen King.

so again, who is Patient 67 ?
clue-uri: The Ninth Configuration, Angel Heart, si ma mai gindesc.
despre Tica Popescu, m-a rupt in doua imaginea prim aoara, de la cea linsitita si lucrata a lui Scorsese (Robert Richardson) la handheld si running around> un film absolut necesar, dur, realist. Public Enemies romanesc, ma bucur ca cineva l-a facut -a fost o incercare cu Undeva in Est in 1991, si Constantin mai are doau parti despre rezistenta din munti in plan.
Revin, am bilet la retrospectiva la Deer Hunter dar se aude si de party la Fluier. ich komme zuruck :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu