joi, 11 februarie 2010

Berlinale 60- tage eins

la Berlin ninge de ieri de cind am ajuns. Cu turbulente i have to say. Cu toata delegatia filmului romanesc-cei doi autori de scurt metraje Siotaru & Negoiescu included. In Potsdamer nebunie mai mare, e doar editia 60. Poze cu vedete si ceea ce se vrea vedete peste tot, pe panouri, din statia de autobuz la Penelope Cruz, care e pe skyscraper PWC in Potsdamer, dind cu ochii de un banner urias cu Sherlock Holmes, de unde o privesc obraznici Jude Law si Downey jr. Ninge si e vint. Cred ca o sa racesc. Berea nu ajuat, fie hefeweiss, nefiltrata alba adica, dunkel, adica neagra sau normal helles pils, blonda, nea. Inainte sa plec am citit despre vizita lui Barbu Delavrancea la prietenul sau Caragiale stabilit la Berlin. Before the war. !st big one. Genial. Si tipic romanesc. Mtpt! Am luat bilet la Gangs of New York, la retrospectiva, am renunat la The Ghost Writer pentru Metropolis, repetitia finala , proiectie pentru presa, dimineata la 10 in Friederichstadtpalast (unde am vazut anul trecut It Might Get Loud si Katalin Varga). Rough day incheiata pe un LCD widescreen cu La Guerre de Feu, Krieg des Feuer, pe ARD Eins, pentru ca filmul lui Annaud e doar cu mormaituri si gemete si o limba primitiva, deci nemtii n-au avut cum sa-l dubleze. Funny Ron Perlman, naked Rae Dawn Chong, cool Everett McGill. Si mamut non-CGI.

ich hasse der poster und der ofiicial bag ! si ce e cu atit mov si violet ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu