vineri, 29 mai 2009

Amintirile care deschid TIFF-ul

iaca s-a facut vreme buna ! dupa ploaie, darkness, ploaie, frig, soarele trece prin bucile calului lui Michael the Brave, in fata la Republica, pe blocul a carui reclama luminoasa scrie REPUBLI-A. Aud ca cinemaul e in clsing time, or vrea sa faca bingo, bongo as usual ! Anyway, chair acu cind scriu din hol de la Staff. Amintiriel din epoca de aur deschid festivalul. sala e arhiplina si asta e un minimalizare. Am intrat la episodul unu, cu activistul zelos si scrinceobul, exploziile de hohote de ris zguduiau sala, e plin de nu poti sa respiri, norocul lor ca nu sunt 30 de grade afara ca ar fi si mai horror. E una din salile alea, cu publicul acela. asa cum a fost la Restul e tacere. in iunie 2007. sau la Bucuresti al cinema Pro la premiera lui Jude, ciorchini, ciorchini. Am iesit de la episodul lui Mungiu cu Ivanov, hangita si oale, sa mai respir, pentru ca telul meu e sa vad episodul lui Razvan Marculescu care nu a fost prezentat la Cannes la premiera ! Am inteles ca e cel mai scurt ! Aud ca filmul va fi distribuit in doua parti, sincer eu cred ca se rezista lejer la peste 2 ore, 2 ore 20 ? maybe, o sa aflu mai multe later...ma bag inapoi in sala...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu