vineri, 22 mai 2009

Welcome to the Void

oi, oi, 2 ore si 40 de Gaspar Noe, care include unghiul subiectiv al capului p**ii in vagin, da, da, cannes ! Eh, daca n-am ajuns la Antichrist si dezmembrarile din Kinatay (cuvintul inseamna "Masacru") nu m-au impresionat, acum am avut prilejul de a urmarii Odiseea spatiala 2009, sau "look who's walking" de acest Stan Kurbic al Argentinofrantei, monsieur Gaspar Noe. Si mi-am amintit cum am vazut eu in primul meu Cannes, Irreversible (2002), si quel scandale, si cum se balanganea camera si i se facea la lume rau, aici au plecat putini, au buu-it minoritar, au aplaudat comsi comsa si am impresia ca are short fuse, scandalul l-a macerat Lars von, si filmul lui Noe, proaspat iesit de pe masa de montaj, intr-o versiune exclusiv canneza (in sala probabil 2 ore cind va fi gata), e una rara avis (avis, da pasarica nu de pe gard ci din chilotzeii care se dau jos mai rapid ca si cit ai zice "oh la la la la"), psihedelism mai ceva ca-n Blueberry dedicat clar lui Kubrick, eroul dintotdeauna al lui Noe, care ar vrea daca ar putea, un personaj cel putin etrange, ca motardul mustacios din bancul cu motardul mustacios... m-a intrebat o cocoana cu microfon de la radio francejesaispasqui la exit the void, cum a fost filmul si am declarat "imbecile, vide, void, nul, sterile", acu cu stomacul plin si dupa niscaiva vin, ma simt mult mai plin si m-am golit de void si mi-e mult mai ok decit dupa alte vome festivaliere. Really, o fi din cauza ca e cu futaiuri nesfirsite si nu violente ci in delin acord, si ca Linda, sora protagonistului Oscar (n-o sa ieie, Noe), e o femeie strasnica, sexy (Paz de la Huerta, mmm!), si chiar un avort probabil dedicat lui Mungiu, cu un foetus mai mic, dar cu avort pe viu, strasnic si asta si cu tot soiul de tripuri si tripari si filmari de sus si digiatle si clang si bang, de am pus ochelarii de soare si tot m-au durut ochii la greu...ca sa zic asa, masterpiss !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu