duminică, 17 mai 2009

Taking Cannes by prophets

am vazut Taking Woodstock al lui Ang Lee, amuzant si emotionat, genul de film rock Almost Fanous, Dazed and Cofused, am vazut Profetul lui Jaques Audiard, Un prophète, 2 ore si jumatate, crime drama cu un actor nou excelent, Tahar Rahim, favorit la premiul de interpretare si la regie zic eu, si cu Niels Arestrup in rol secundar exceptional, mi-a placut foarte mult, apoi ne-am last prinsi de val de petreceri si festivitati cu lumea buna romaneasca de pe Croazeta si valul
s-a transfomat cumva in furtuna pina dimineata al lounge-ul Wild Bunch, asa ca azi sunt cam suferind si disconnected, virsta marilor petreceri se lasa cu greu these dayz, fug acum la Mother al lui Bon Joon-Ho, pe care l-am ratat ieri din motive de party...
a suivre


o cronica aici.

2 comentarii: