joi, 14 mai 2009

Bakjwi (Thirst)

ok, tocmai am iesit de la noul megafilm cu vampiri al lui Park Chan Wook. Am mentionat prima oara de el aici, unde e trailerul. In Coreea vad ca a iesit deja; posterul a avut probleme deci i-au dat jos picioarele fetei (Kim Ok-bin).

A mon avis; premiu de interpretare ei; bine ca PCW si actorii nu sunt catolici; pentru ca vor fi excomunicati; cel mai erotic film cu vampiri de la HUNGER incoace, nu e film horror ci pe rind: drama; drama cu familie disfunctionala; film de dragoste; comedie neagra; drama romantica; so on.
elemente de Takashi Miike si Kim Ki Duk in cel mai atipic PCW de pina acum (i-am vazut toate filmele, dar la cel anterior; I am a Cyborg, am renuntat ca m-au lasat nervii, si Thirst te pune astfel la incercare pe portiuni), am recunoscut elemente de Carrie si e un bun companion al suedezului Låt den rätte komma in / Let the right one in ; dar mai adult, sick si asiatic (Asia Extreme i mean)
Song Kang-ho (vedeta coreana, a jucqt la PCW in JSA, ambele Vengeance si la Bong Joon-ho in Memories of Murder si Gwoemul), e un preot care se ofera voluntar injectarii cu un virus numit Emanuel, si astfel e transformat intr-un vampir. Intra in legatura cu o familie cel putin disfunctionala (mama, fiu, sotia sa) si se indragosteste de fata. Cu cel putin jumatate de ora prea lung (2 h 13) si inegal; au fost momente cind m-am gindit la filme mai interesante; isi ia timpul sa se dezvolte dar isi revine in ultima jumatate de ora.
3 din 5, 6 1/4 din 10

*
Apropo de Bong Joon-ho, acum am observat ca e in competitie la Un Certain Regard cu Mother, descris drept un thriller dramatic !
and in Certain Regard related news, filmul lui Mungiu and co, Amintiri din Epoca de Aur a fost cumparat de IFC pentru SUA azi, veste destul de majora pentru a fi pe pagina de garda a revistei Cannes Market !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu