duminică, 31 mai 2009

Working Day ? (blog TIFF 2)

working day ?
May 30th, 2009
Am ratat Contesa cu Anamaria Marinca pentru ca aveam de terminat un articol, am vazut expozitia de 100 de ani de afis de cinema polonez inainte sa se deschida dupa masa, si am vrut sa intru seara la Alle Andren dar sala era arhiplina, se statea pe jos, pe peste tot, full si la balcon (Victoria), am dat ture si singurele 2 locuri in rindul intii dreapta, erau horror, iti suceai gitul, cred ca spectatorii lui Chaser s-au bucurat de un cocktail in hol la Republica, eu tocmai mincasem si ma grabeam oricum futil la Victoria, cica e party la Broadway dar eu lucrez la interviul lui Hanno Hofler si Cristi Mungiu despre Amintiri…ce sa zic, am party azi noapte la My Way si My way, cu Nightlosers, ai lui Hanno si ceilalti din club, au pus pina si Thunderstruck, si pe la jumatea piesei Cristi Mungiu a incetat sa dea din cap, Marinca a plecat imediat dupa, in schimb Razvan Marculescu a fost rocker adevarat, cu plete. All Summer Long cu Kid Rock cred ca a fost hitul noptii. S-a bagat de cel putin 3 ori. Azi working day, desi e simbata, in rest ploaie, ploaie, frig si m-am uitat pe prognoza, se pare ca sa va fi urit in continuare. Nu stiu daca sta va demoraliza festivalul, dupa cum nu s-a mai intimplat si in 2006 cind a fost vreme rea si Udo Kier si-a cumparat o haina groasa de piele de la second hand. Cert este ca salile sunt arhipline, dar proiectile open air sunt compromise ! Brrr, asta seara la drive in pe autostrada Transilvania se dadea JCVD, deh, daca n-am masina, dar am vazut filmul la Cannes anul trecut cu Jean Claude in sala, aplaudat la sfirsit, desi era proiectie de market !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu