duminică, 31 mai 2009

Sunday Afternoon in the Park (Blog TIFF 3)

la mine n-a fost nici in parc ci pe terasa la Euphoria, cu prînz în timp ce traduceam în engleză interviul cu Hanno )care apare mîine ăn AperiTIFF), dar titlul se referă la piesa instrumentală Van Halen cu un bass năucitor de pe Fair Warning !!!
Asta pentru că nu mai plouă şi au dat gene de soare şi lumea a ieşit la plimbare ! Pe statuia cu lupoaica stătea liniştit un corb cu cioc lung şi periculos care mi-a amintit de "nevermore" şi "corb la corb nu-şi scoate ochii". Ar fi ieşit o poză de excepţie. Matei Corvin e în schelărie şi parcul închis penrru săpături, poate găsesc arca lui Indy !

Nu am putut intra iară la Alle Anderen, "toţi ceilalţi" erau în sală /tot Victoria, mâine e la Republica, al cărui C străluceşte iară/, iară pe jos ca la balamuc, am călcat pe ei pe intuneric şi n-au zis pîs, mai ciudat e că la Berlin, nici nu băgasem de seamă că există acest filmuletz, în care se pare că se vorbeşte non stop timp de 2 ore şi care a fost premiat de juriu şi pentru cea mai bună actriţă,

în schimb aseară am prins scurt-metrajul canadian de dinainte, Next Floor, de Denis Villeneuve (12 min), care era suprarealist şi ambiţios, şi mi-a amintit de Terry Gilliam şi Brazil, Roy Andersson early Jeunet şi Caro şi un desen animat cu o Ladă pe o cornişe păzită de nişte chelioşi în parpalace! Villeneuve a fost în Semaine de la Critique la Cannes, acum cu Polytechnique, despre masacrul din Montreal din 1989 la universitate, un fel de Elefant alb-negru care am auzit ca e excelent. Azi e ziua lui Clint, care face 79 de ani ! La Mulţi Ani !

Un comentariu: