marți, 19 mai 2009

ce-am mai facut luni in a sasea zi de festival

-am iesit de la Agora in juma de ora, 60 de milioane de euro aruncati, mediatatie despre religie si cosmos si altele filmata in Malta de Amenabar, sa fie de la el si pt el
-am fost la Fnac cu Andrei si ne-am luat cd-uri la reduceri si am recupeerat Motorhead 1916 care-mi lipsea si un Bob Dylan din 1986, si zang, dupa m-am lovit pe Rue D'Antibes de Armand Assante, pe care l-0am cunoscut in fata la palais cind a luat california Dreaming premiu, si care si-a amintit de interviul de la Cluj din 2007 "what a nice town" , si am catch up a bit, i-am aratat si Bob Dylanul si nici el nu-l stia
-m-am dus la Kinatay sa vad si eu un filipinez si sa vad de ce e wundercannes si shocant, Brillante Mendoza si m-am plictist copis, Excrusciating e low calory, si filmat fara lumini (cica timp real), unii zic capodopera, altii vax labina, mi-a amintit de Cruising si Funny games, dar asa cinema, o la la pm
-fost la party Cantona/ ken Loach, ca la film nu, ca nu-s microbist de fotbal , hotdog, beri kilkenny, guinees si carlin, in fata la Carlton, unde zace zapada artificiala de al Christmas cariol in 3 D cu jim Carrey, cantona lejer aborabil ca si actorul principal, left early pt ca sa ma scol la Amintiri din epoca de aur si la corespeondenta radio Guerilla nr 2, si sa mai recuperez somn pt ce va sa vina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu