luni, 19 septembrie 2011

Bryan Ferry !










F F F Frumos ! adica chiar concertul anului in Ro !

plus suuurprise: Chris Spedding on
guitar !!!!

& the setlist !!!

Copyright: all pictures by Vlad "the Impaler" Popescu, except the last one by Veerry Botez !

Un comentariu:

  1. Salut,

    Pana la urma a inceput la 20.49 dar s-a meritat, chiar concertul anului, ai perfecta dreptate, magic e cuvantul ce imi vine in cap.
    Plus ca puteai sa stai oriunde, m-am dus dead center 7th row, cel mai frumos a fost la final cand pe ultimele 3 piese ne-am dus toti in fata, f.frumoasa atmosfera, putini dar buni...Am luat si eu de la mixing desk un setlist, imi place ca oamenii spun interval la pauza, ca la teatru. Am vazut la final ca stateai in fata scenei si nu plecai dar nu mi-am dat seama de ce, now I get it.

    Sper sa revina Maiden la anul cu probabila productie Maiden England - next on History dvds series.

    All the best,

    Cosmin

    RăspundețiȘtergere