duminică, 16 august 2009

Faith NO More !!!

concert cu probleme provenite de la vodka cu energizant (nu, no Jack Daniel's this time), cu locatie de kk, sunet minabil, destul de putina lume -da, ce bine ar fi fost in Arenele Romane !!!), cu tone de bodyguiarzi care in final au reusit sa ma dea afara la ultima piesa de la bis !!! guess what, ca aruncam gheata de la vodkaredbull in capul vreunuia din ei, nu stiu sincer pe cine-am nimerit ! mda, si
m-au scos ca pe un terorist de renume mondial, si m-am plins la politie dar mi-au zis ca trebe sa fac reclamatie la sectia de la Budapesta dar n-am vrut sa le stric sear la doctorii mei (o fi vreun motiv pentru care pacinetul ALD umbla cu mai multi doctori la el)...oricum m-a luat de cap de la Mike Patton going berserk, like really nuts...cu megafonul, nazist si dus total, Cracked Hitler, un soi de Pink din The Wall, cu camasa roz pe el, si mustacioara si barbison gen Errol Flynn sau hmm Orlando Bloom, but clinaically insane...noh si m-a luat si pe mine un "midlife crisis", am primit si un minishut in kur de la un bodyguard in drum spre iesire, nu l-am simtit decit dupa doua ore, cred ca erau furibunzi de ..furie (sic, sicko) de la Pattoneala ! Toti bodyguarzii care trebuia sa acopere suprafata de trei sferturi de sala goala, se vindea bere Bavaria la doza deci puteai sa spargi la capete gramezi ! mi-am luat si un tricou mult prea mare de la fata draguta blonda cu ochelari care le vindea, Xl, ca cica o sa se mai duca la spalat...
asta seara (16.08) FnM cinta la Sziget, dar mi-ar fi placut sa-i vad cu o zi inainte pe plaja de la Burgas...anyway, it fuckin rocked !
nah, acum mergem la Editors !!! (later comment: fuck the Editors, am plecat dupa 4 piese, ofticati ca nu suntem la Mike Patton & co la Sziget !)

2 comentarii:

  1. Man, you're a walking nutcase and a.... famous trouble maker.... ha ha ha!
    Parcă-ţi spuneam acum câteva zile că eu admit că nu mai am 16 ani, da' tot un punker împuţit am rămas... tu... uneori eşti mai turbat ca la 16 ani, auzi, să arunci gheaţa... ha ha ha!
    băi! tu ai aruncat în Mike când a zis că ne bagă o manea? ha ha ha!
    Super trupă, super concert, super sunet de kk. Asta e!
    Bodyguarzi mai mulţi ca fete... da' cu asta m-am obişnuit deja.

    RăspundețiȘtergere
  2. da cu tequila sunrise/sunset cum a fost ?
    daca nu te-am vazut, poate iti dadeam niste gheatza :->

    RăspundețiȘtergere