luni, 26 februarie 2007

ISA, ultimul pas înainte de Oscar

25 februarie 2007
Ultimul pas înainte de Oscar, Independent Spirt Awards, s-au dat şi a fost. Dar A fost sau n-a fost n-a luat, ci filmul german, iar Labirintul la cel mai bună imagine, şi Half Nelson care ziceam ca e obscur si marele câştigător e Little Miss Sunshine, regie, Alan Arkin, film, etc. very much sunshine...sper că la Oscar sunset că sunrise oricum...


BBC-ul scrie de cele mai proaste filme de Oscar /worst of oscar. sunt de acord, mi ales ca in drum spre Grecia, in autobuz au pus noaptea Shakespeare in love si ma uitam si ma intrebam ce am patimit io sa vad (revad) asa ceva, si cu Chiacgo am avut dreptate, cât l+am injurat, cu Titanicul, nu stiu, chiar nu l+am revazut de cind l+am vazut la cinema, si Cameron n-a facut film de când a devenit King of The World), excluzând documentarele imax, aşteptăm Avatar...
pro Sieben dă Million Dollar Baby, Oscarul de anul trecut şi urmează Hannibal rising pe bune, adică Tacerea mieilor, in trei ore red carpet, a început să fulguie, Kenny cică merge la TV să comenteze, sper să-i folosească articolul meu de pre-Oscar, eu ascult noul album STOOGES, cel mai mare eveniment de cînd s-a dat Iggy cu peanut butter, albumul se numeşte THE WEIRDNESS: i've seen weirder things, unele le trăiesc chiar acum. Bem un vin italian, cu nume franţuzesc (Le Mire), some chesse (but not cottage ma gorgonzola) şi Iggy îmi explică despre his idea of fun. Me to.
For your consideration.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu