duminică, 10 iunie 2007

TIFF VI: Restul e tacere

9 iunie 2007
dupa ce l-am vazut pe Nae aseara. O proiectie emotionanta, vibranta, cum n-am mai trait. la miezul noptii, cald...cald, un Nikeloden. Si apoi o cearta cu altfel de ratpack si totusi fiesta pina la 7 dimineata. Vizante si Ovidiu Niculescu. Si Nae. Si scenariul pe care l-am citit acum 10 ani. Si care a durat sa se faca, urias. Dar a meritat.

tot ieri aflam la lansarea de dvd a lui Radu Muntean am aflat ca a murit Adrian Pintea. Restul e chiar tacere.

Apoi s-a aflat ca 432 a fost retras din competitite. Apoi am fost la gala California Dreamin si apoi cu Armand Assante la hotel sa-i luam un interviu. Superb..si putin la partiul Kodak, in cazinoul de pe malul lacului.

acum fug la Franco Nero, Djanjo, Dante Alighieri Matucci, generalul Esperanza. Si apoi la gala. Miine vom fi mai tristi cos we're gone.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu