marți, 17 mai 2011

C 64: Jour 6: Don't make any plans ;-)

lundi de belea.
Ce insemna sa te scoli de dimineatza...7 am like moron:( shi nu pt un ami +friend-o), ci pentru une recluse, Terry Malick, 5th time filmmaker in over 40 years,
The Tree of Life, attendu depuis deux annees, dar in the making depuis 20 to 30 !!!
cu scandal si isterii on n'as pas rentree, dar si ziua s-a caniblizat in asa masura incit nu mi-am revenit nici pina acum .(
on va voir le Malick au cinema,de pe 17 in sali in toata Franta, so ....la noi stiu eu ind, ca problement non, avind in vedere elegia elegiaca ;)
vazut in Quinzaine (50 de ani de Q des R), SNOWTOWN; un australian extem de naspa, premier film de Justin Kurzel cu uin sound design si un score impreisonant de fratele autorului, adevaratul Animal Kingdom !!!


si Melies, aniversar, LE VOYAGE DANS LA LUNE; restaurat in couleurs, dupa 109 de ani de catre fundatia Gan, cu muzica de AIR ! 16 minute magice in sala Debussy dupa care m-am dus cu Le clan Rouman sa revad The Artist ! :) ca altceva mai bun de facut (read: vazut) nu era :)
e a doua ora in 8 ani de fest cind revad un film aici, dupa Femme Fatekle in 2002, si declar acest film pe locul trois de best films vu in Cnnes, vu-revu qualite needed, deci nu masterpiece ci goodfeel alltime classic-pt ca am revu classics pe care le-am vazut inainte dar nu filme noi, in premietra mondiala ....
o sa fac lista separat ptr fest. si filme ca sa se inteleaga ca vad si filme, si chiar mi-am revenit ca numarul lor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu