miercuri, 25 ianuarie 2012

RIP Emil Hossu

O zi trista. A inceput la greci cu Angelopoulos, a continuat in America cu Farentino, iar seara am primit o veste foarte trista din Bucuresti. Milu, asa cum l-am cunoscut, prietenul nostru de familie, a murit la repetitie la teatrul Nottara, chiar inainte de spectacol (Aniversarea, alaturi de sotia sa, Catrinel Dumitrescu si Alexandru Repan).
Stop cardio-respirator. Emil Hossu avea 70 de ani (facuti cind ?, pentru ca pentru mine a ramas mereu cam ca la 50 !). Ziaristul Victor Mirea "Balaurul" din cele doua Secrete (Bachus si Nemesis) in film, ramine personajul sau emblematic. A jucat si in filme de Sergiu Nicolaescu, si sigur ar fi putut sa fie mai prezent pe ecran (ultima data intr-un film francez, Une mère comme on n'en fait plus, in 1997). Draga Milu, ramas bun ! Imi pare rau ca nu ne-am mai intilnit in ultimii ani si n-am mai ajuns la nici un spectacol de-al tau ! Pleaca pasarile calatoare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu