joi, 4 septembrie 2014

Expendables 3 –really expendable

Am văzut Expendables 1 și 2 în două zile importante, cu 2 prieteni buni, la cluj înainte de iron maiden in 2010 și la bucurești înainte de rhcp in 2012. La E3 nu am găsit nici un concert de sustinere și nici un prieten care să ma însoțească. Văzut la 22.30 la mall în Brașov, cu o sală golașe și risete de cocalari datori sa faca zgomot la fiecare glumă rasuflata, mi s-a facut milă/silă.
Am incercat cu greu si nostalgie sa inghit acesta franciza rasuflata (gee, are pina si tag pe blog), care avea un potential sarmant/nostalgic dar e beyond the pits.
Mad Mel e mai fain în Machete Kills, așa cum Machete e peste orice expendables
Rambo se bate cu mad max, riggs se bate cu rocky…etc terminator paraplegic și Indiana Jones geriatric, these guys should retire for good
Niste scene rizibile filmate in Bulgaria dar situate in Romania ???!
plotul ? what polt, avem nevoie de o new team, dar care e worst than the old team ? Doc- Wesley ? Wasted...singura gluma buna e ca il scot din puscarie ! Si ceea ce merita vazut era intrarea Expendablilor in Cannes pe vehicule militare ! daca filmul ar fi avut macar un pic de panache :(
Am avut mai multa incredere in Patrick Hughes (Red Hill) decit in anteriorii asa zis regizori, dar se pare ca la montaj a intrat Machete sau cutitul lui Rambo la propriu...
cel mai neplacut sa il vad pe Harrison Ford decrepit luindu-i locul lui Bruce Willis-care a vrut mai multi bani ori no show...for once he was smart, daca ar fi facut asa si la die hard 5 aka A Good Day to Die Hard (2013)
Banderas nesarat wannabe funny sidekick si talkative the most intr-un film cu accente dubioase si mangled.
3 din 10. 1 1/2 din 5. The pits. As dori sa se consemneze ca mi-as dori sa nu se mai faca 4 :( !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu