luni, 23 februarie 2009

...this sucks !

e cam tot ce am sa spun despre aceste Oscaruri, editia 81 (lista completa de winneri aici)!
nu am vrut sa mentionez anterior ca Sean Penn a luat SAG si ca e competitorul lui Mickey Rourke, si cum o editie care parea sa fie fara surprize a avut doua, majore.
1. Rourke, in sansa vietii lui si la un pas de victoria finala, "snatched defeat from the feet of victory" (Wayne Kramer), from who else than Harvey Milk. Acum, ca el si Mickey sunt "brothers' si Rourke n-o sa-i sparga nasul sau n-o sa mai joace in filme si o sa faca numa' wrestling, n-o sa se intimple, dar e o rusine, si e o chestie politica, si nu ca sunt eu homofob, dar si Slumdog shite si Milk se datoreaza epocii Obama si propunerii de vot contra casatorie homosexuale, pe care speechul lui Penn o apara. Asa ca e lobby, si as fi preferat sa cistige Frank Langella sau Richard Jenkins oricind fata de Penn, care in plus mai are un Oscar, pentru Mystic River.
2. Okuribito ? WTF ? "domo arigato mr. roboto", cum a zis japonezul care a cistigat la scurtul de animatie. Who the fuck is Takita si cum ia el peste Bashir, Cantet, terosristii germani si delicventul austriac ? O rusine, o alta sodoma adaugata nenominalizarii Gomorrei, si of course singurul film pe care nu l-am vazut, din cele straine...
anyway, Slumdog are 8 premii, un alt film minor din istoria de "crashuri" AMPAS, si premiul de cel mai bun cintec, sa traitzi, bine ! 8 din 10, that's a good range !
acum n-am vrut sa scriu ca daca Rourke nu o sa ia Oscarul nu ma mai uit sau imi maninc pantofii precum Werner Herzog, a fost primul an cind n-am mai facut nici pariuri, deci n-am irosit decit o noapte de somn si am ramas cu senzatia amara a unui esec si unei frustrari (sunt eu singurul care are feelingul dupa Oscaruri dimineata ca parca i s-a furat ceva sau a pierdut ceva presonal ?
Domo arigato mr. Oscar, you could have been a wrestler but all u wanted to be was a slumdog millionaire !

2 comentarii:

  1. suge cu ambele maini cum suge veverita o aluna. macar la montaj sa fi fost milk.

    RăspundețiȘtergere
  2. with all due respect: you're trippin' cu "epoca obama" and such.

    nu inteleg nici cum reusesti sa ii negi lui "slumdog" statutul de capodopera cu atita pasiune si incapatinare. ai vazut cumva o versiune bootlegged?

    cu "waltz", da, big upset.

    n-am vazut nici "milk", nici "the wrestler". dar primul imi pare o restituire istorica de mare calibru si de indiscutabila actualitate, al doilea o biata melodrama cu mari actori, care melodrama continua in viata lui rourke. he's a cool guy, but why this need for a happy friggin' climax in his personal itinerary? bine ca e "slumdog" de hulit si parcursul lui mickey the rourke da shit to root for.

    abia astept sa imi verific impresiile.

    oricum, cool show, for a change.

    RăspundețiȘtergere