miercuri, 11 februarie 2009

Tage sechs (contd): The Informers

big mistake: am facut greseala sa ma duc sa vad filmul lui Gregor Jordan (australianul cu Ned Kelly si Buffalo Soldiers) , desi citisem deja, "the worst reviewed film at Sundance". Deci, warned, but the things i do for Mickey ! Iar The Rourke apare in film pret de 5 minute, adica 4 scene mici, plus prima, ca voce la telefon ! E primul film al lui Mickey impreuna cu Kim Basinger de la 9 1/2 Weeks incoace dar ei joaca in lucruri diferite, linistit ar fi putut fi si filme diferite ! mai apar Billy Bob Thornon, Winona Ryder (care a imbatrinit si arata cam nashpa), Chris Issac (un tata alccolic), dar eroul (?) e de fapt un anume Graham, baiat de producataor de filme (Billy Bob), care e drug provider pt music si maggot scene in Los Angeles Ad 1983 (interpretat de Jon Foster). Nici macar nuditatea la greu nu poate salva filmul, pretntio si stufos prin nothingness, Amber Heard apare goala la greu (sigur pe Zombie6 il va incitaaa)-Amber, joaca intr-un film care se petrece in 1983, desi s-a nascut in 1986, ea e dupa imdb, "Ranked #21 on the Maxim magazine Hot 100 of 2008 list." oh Wolfyy, oh ! Scene kinky dar degeaba, filmul e fad si oripilant de prost. din categoria fascinant de prost. E ultimul film al lui Brad Renfro (OD in ianuarie 2008), pe care cu greu il recunosti (e Jack, portarul de la hotelul unde sta Graham si face threesomeuri cu Amber si Martin (Austin Nichols), regizor de videoclipuri !!!



Jack (sau cum izi zice Rourke, Jackson) e gras, tremura, transpira, renfro e de nerecunoscut in film, l-am putut identifica dupa fotografia de pe imdb, must've been the heroin ! Pitty ! Bazat pe romanul lui Bret Easton Ellis (care adupa parerea mea scrie chestii nepalcute, not that i read it, mi-au ajuns filmele-American psycho, The Rules of the game, Less than Zero), co-scris si co-produs de el ! The Informers e o formatie a momentului, fictiva, cu model gen orice intre the Cult si depeche Mode, al carui lider, Bryan Metro (mel Raido), e vraiste (gen Keith of course !)
Muzica trupei compusa special, plus cintece din epoca, de la A Flock of Seagulls la trupe care acum imi scapa ! Si cei mai multi ochelari negri Ray-Ban laolalta !
da, am scris la greu pentru ca am zis, e fascinant de prost ! in plus, m-am dus pe ploaie, in market, sa iau invitatie pentru film, altfel nu poti intra ! Si compania distribuitoare, Essential Entertainment, nu era acolo, ci in hotelul Ritz-Carlton, din Potdsamer Platz. Asa ca m-am intors, nu inainte de a lua de la standul romanesc dvdul cu scurtmetrajul Bric Brac, tot prin ploaue, si ud si transpirat, am urcat la sapte, intr-n hotel cum se zice, "titza de mitza", unde mi s-a dat cu stupoare invitatia, dar si cu neincredere. Secretara nemtoaica a deschis usa la domnii producatori (gen Elie Samaha si New Line, Avi, Moshe, etc), care au vazut un individ cu mina in ghips, ud si transpirat, si au inchis-o la loc, am coboarit cu doi americani care erau players sigur, si in timp ce eu ma stergeam cu un servet, i-am zis "it rains" si unul mi-a zis ca "this sucks, man", i-am zis, "why ? it's Ok !", si el a aratat spre ghips, de care uitasem complet. "oh, that, sure", "what happened ?", "long story" am conchis, cee ce zic la toata lumea care ma intreba re: telenovela plastercaster. "good luck, man" au conchis in holul elegant, inainte sa ies in hol, sa vreau sa vizitez expozitia Hitchcock la Film Haus, sa ma intilnesc cu Fulger plus sunetistul si operatorul lui Negoescu la casa, sa aflam ca e gratis dar fiinca inchide in 50 de minute, sa venim alta data. Per total suprarealista experienta, mai ales ca inainte de asta m-am dus la oha la biroul de bilete pentru presa si mi-au dat la sold-outul din ziua anterioara, It might get Loud, and loud it got (to be contd.)
Informers,
2 din 5, 4 din 10 !!!
rewiew salon.com"
But what's really amazing about "The Informers" is that this impressive ensemble is used to create a film of such bleakness and uniformity. It's a testament to the power of Jordan's direction, in perverse and ass-backward fashion, that none of those actors can rise above the brown, flat surface of this movie's moral and aesthetic swamp."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu