joi, 14 octombrie 2010

Comedy 2010 deux

au trecut multe zile si n-am apucat deloc sa bloghez, totul e hectic si alergatura, dar im not complaining, vremea e minunata (da, pt ca mi-am uitat ochelarii acasa),
am vazut si eu in fine Hipsters, muzicalul rusesc, care e excelent, si alte filme din competitie, Lieber Mauer mi-a pacut si m-a emotionat, a fost si Nap cu Basarabenii lui, sala ful, am vazut si salina de la Turda, wow, si asta mi-a adus aminte de chilieni, si ieri am stat cu sufletul la gura sa vad cum i-am scos, si s-a terminat in 24 de ore, la 4 dimineata, ..33 de oameni din care cel mai batrin de 63 de ani, 69 de zile la 80 de metri sub pamint. Se face film cu Jacier Bardem. Acum merg sa vad australianul Brand New Day, in timp ce Marlon Brando e japonez fake pe tcm la Okinawa.
tbc...
am inchis si 30plusul mereu pe piesa GNR Pradise City, dar deja I did my dues, karaokele de ieri a fost de fapt pour je duminica, cu Eye of the Tiger, All Summer Long si Sweet Home Alabama...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu