sâmbătă, 9 octombrie 2010

Comedy Cluj 2010 UNU

sunt la Comedy Cluj pt a doua oara. Acum in juriu, singurul roman ! :)
am ajuns ieri si vremea e mult mai buna ca la Bucuresti sau Brasov,unde a venit iarna (vrajbei cui ?).
Sunt noua filme in competitie, acum merg sa-l vad pe primul, germanul Liebe Mauer.
Ieri a inceput festul, cu o proiectie pe 35 mm la The Boat That Rocked al lui Richard Curtis, unul din filmele mele preferate de anul asta, pe care l-am vazut pe dvd si am scris atunci cronica. A fost o vizionare intensa in sala friguroasa si imensa de la Republica, (cam 1000 de persoane si desi nu erau toti tineri se pare ca le-a placut), e un film eminamente cult, si mi-a palcut din nou...I Laghed, I cried, I almost drowned :), cu soundtrackul exceptional si cu Kenneth Branagh in full John Cleese mood. La revizionare i-am mai dat juma de punct, deci 4 din 5, 8 din 10, pentru ca se leaga mai bine. Bine ca a fost varianta europeana, nu cut-ul american denumit Pirate Radio, cu juma de ora mai scurt, astept director's cut-ul extended cu scenele taiate, care l-ar duce la 3 ore.
Ok, then soarea si am ajuns tirziu si la 30 PLUS, clubul voluntarilor, unde am ascultat de toate, the club that rocked, de la Iris si pasarea Colibri la The Boss, Parov Stelar, Michael Jackson, Bee Gees, Ac/dc si GnR. Miercuri ar fi acolo karaoke, poate ma duc sa fac versiunea mea crooner la The Ace of Spades :)
Multumurile mele specialee fetelor care au facut ca noaptea sa zboare !
To be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu