miercuri, 18 iulie 2007

It's only Rock 'n Roll but....

Au fost. După 17 ani de când puteau să tot vină. Probabil ultima strigare, pentru că l-am observat pe Keith, parea foarte obosit la sfîrşitul concertului, tired but...happy !!! Nu ştiu dacă va mai avea loc un turneu în 2010. cu Charlie Watts în poziţia 69 (de ani, I mean)….



so….



Bucuresti, Romania. Stadionul „Lia Manoliu”.



public: peste 60.000 de oameni (68.000 aud acum)



marti 17 iulie 2007, ora 21.22, enter Mick Jagger:

„Bună seara, Bucureşti! Salut, Romania” (courtesy of Big, he he)



Playlist



1.Start Me Up

2. Let’s Spend The Night Together

3. Rough Justice (1st song from A Bigger Bang)

4. You Can’t Always Get What You Want

5. ? I'll Go Crazy (James Brown cover)

6 Midnight Rambler (inspirată de criminalul în serie Albert DeSalvo)

7. Tumbling Dice

8. You Got The Silver (Keith voc.)

9. Salt Of The Earth (keith & mick voc.)

10. I Wanna Hold You (Keith voc.)

11. Miss You-mobile scene

12. Satisfaction-mobile scene

13. It’s only Rock ‘n roll-mobile scene

14. Honky Tonk Woman-mobile scene

15. Sympathy For The Devil

16. Paint It Black

17. Jumpin’ Jack Flash

18. Brown Sugar (Bis)





starring:

Chuck Leavell-keyboards

Darryl Jones-bass

Lisa Fischer-backing vocals.

Tim Ries-Saxophone

Bobby Keys-Saxophone

Michael Davis-trombone



Pentru prima dată am urmarit ştirile cu interes, ziare, suplimente speciale. Eram în hotel la Mamaia sâmbată, când am stat să-l văd pe Moţu Pittis vorbind la Antena 2 (şi altă dată am stat să văd documentarul de pe vh-1 When Metallica rules the world), filmuleţele de pe pro tv cu documentarul oficial al turneului în două părţi (fenomenul rolling stones),


s-au dat leafleturi cu texte şi de la ev z şi de la vodafone şi supliment Business magazin despre Stones!...



ev z ediţie specială şi cronica de concert din care lipseşte momentul James Brown (v. piesa în filmuleţul cu fenomenul partea a doua, după Start Me Up)şi se dă informaţia că Sympathy for the D. o cântă ei pe genericul final la Interview with a Vampire, nu ei, ci GnR...



mulţi curioşi mulţi figurişti, 42 de grade afară, organizarea în schimb horror şi fără hidratare şi cu abureala aia că nu se mai intră după 8, cozi imense şi sectoare ultraaglomerate, eu am avut noroc şi am scăpat de toate problemele astea şi de biletele în plus pe care le luasem pentru un prieten (fraier cu cioc, daca mă întrebi pe mine), deci din punctul ăsta de vedere- de kkk, dar mă aşteptam la asta, deşi B-estivalul cum s-a putut organiza mai bine şi într-un spaţiu care părea şi este horror...anyway, you can't always get...but can you get… ?

Favoritele mele, riffurile la Start Me Up , la refrenul “you make a grown man cry", mi s-au umezit ochii; boogie-ul lui Midnight Rambler (everybody's gotta go) şi...”please to meet you, hope you guessed my name”, cu altfel de instrumentaţie, de solo, (wow, Keith la 3 metri de mine băga intens-şi chiar cu falsetto!!!), dar tot nu ştiu cine e trubadurul ucis înainte să intre în Bombay/ Ghandi, sir Ben ?....aş fi vrut sa cânte şi Gimme Shelter...


Eu i-am vazut a treia oară, dar am citit în materialul "infectaţi cu rs"

că a fost un german care i-a vazut de 133 de ori !!!!!! Io cred că lui ar trebui sa-i dea o bursă Mick & Keith...cam asta a fost their satanic majesties in Bucharest, vineri Budapesta, and if there is a god of rock’n roll (meaning don’t fuck it up Loki), duminică Brno !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu